Saturday, March 17, 2012

Heartbeat,

Hari ni, waktu ni bukan masa utk berkata apa2, untuk explain ape yg berlaku, meluahkan ape yg terbuku di aty.

Just enjoy with videos. . layan perasaan yg sekejap nk jadi jiwang, kejap nk jadi romantik, and sometimes rasa nak beritahu kat 1 dunia yg aku sgt bahagia dgn ape yg berlaku skrg. Tapi, Boleh ke aku minta sesuatu yg betul2 membahagiakan aku? Adakah allah akn makbulkan doa aku?

You_ Nur Jannah Alia


Sebenarnye, lagu ni tak ade kaitan ape2 pon. haha. But, seriously, lagu nie sgt2 best. Pelik jugak, kenapa lagu ni tak popular kat radio ea? -_-"

Patah Seribu_ Shila Amzah


Pun. Aku sgt2 sukakan lagu ni. Tak tahu ape yg aku suka. Bukan ade kaitan dgn hidup aku pon, or maybe melodi dy kott? :p

What makes you beautiful- One Direction


Lagu nie untuk girls actually. But, aku still minat lagu nie. 1st time dengar kat MTV tros je jatuh cinta. hee~

That should be me- Maddi Jane


Ini sebenarnya lagu Justin Bieber. But, aku amik yg cover by Maddi Jane. Dia nie adik beradik mcm Najwa Latiff gak. Yg upload lagu yg diorang nyanyi kat you tube. And, aku mmg suka dkt budak ni. Suara dia, mmg superb! :)

Tentang Rasa-Astrid


Haa. . yg ni bahana dari tgok vanilla coklat.  Bukan cerita dy je aku layan. Last2, lagu dia boleh tros jatuh hati. haha.

Bagi aku, tak semestinya lagu tue kena ade kaitan dgn kita, baru kita boleh layan lagu tue. Aku layan semua lagu. Lagu melayu ke, inggeris ke, nasyid ke, indo ke, KPOP ke, semua mmg aku layan. Sebab muzik tu adlh universal. Tak perlu nk di pandang serong or bersifat perajudis. Sebab masing2 ade their own interest, Sama dgn aku jugak. 

Hak mereka, kalau ade yg fanatik dgn KPOP. And ade yg mencela. . Ade yg minat dgn lagu indo, but ade gak yg tak suke. Itu semua adlh hak masing2 dan mereka punya pendapat. Tapi, untuk aku, . aku boleh layan je semua lagu. ASALKAN. Lagu tu sedap di dengari kat telinga aku. :)

No comments: